Bewezen is dat vitale mensen scherper zijn op het werk, vlotter werken en vrolijker zijn. En dat is ook hartstikke logisch. Kun jij daar als werkgever aan bijdragen? Zeker weten! Dat kan op verschillende manieren. Die manieren gaan we voor je uitlichten. Alle manieren hebben gemeen dat ze sportiviteit stimuleren en mensen die al sporten, het nog leuker laten vinden. Ze worden fanatieker. Mensen die nog niet sporten, krijgen bovendien ook kriebels om te gaan sporten met deze oplossingen!
Coole gear
Sponsor gave sport gear! Iets nieuws wil je altijd eerst showen en het maakt het leuker om een rondje te gaan hardlopen of om een potje te tennissen. Er zijn hartstikke gave en kwalitatief uitstekende sportshirts die jij met je logo kunt bedrukken, om ze vervolgens aan je (sportende) medewerkers uit te delen. Zo maak jij ook reclame, een enkele investering met een dubbel resultaat! Naast shirts kun je ook natuurlijk een bidon bedrukken voor je mensen of bijvoorbeeld petten bedrukken. Die komen met sporten zoals tennis uitstekend van pas. Gesponsorde sportspullen zorgen er tevens voor dat je medewerkers je nog meer waarderen en het merk gaat meer leven bij ze.
Met zijn allen in beweging!
Naast gear sponsoren, kun je ook evenementjes organiseren voor je personeel. Het jaarlijkse kerstuitje? Ga een keer niet met zijn allen eten, maar organiseer een voetbaltoernooi of ander sportief, actief evenement. Natuurlijk kun je daarna eventueel altijd nog uiteten en dergelijke. Er zijn ook bedrijven die zo nu en dan doordeweeks iets met zijn allen of met wie dat wil gaan doen. Zo is er een bedrijf dat elke woensdag met wie dat wil, op tijd het kantoor verlaat en samen gaat bootcampen. Het doet iets voor de teambuilding én houdt je mensen vitaal! Sportiviteit is iets waar best in geïnvesteerd mag worden, want je krijgt er een hoop voor terug!